Lediga fredag!

Skrivet den: 2009-06-05, Klockan: 14:27:37,
Hejhej!
Jag har kommit på att jag glömmer att äta de där jäkla pillrena varenda dag. Inte konstigt mitt humör är som det är fortfarande.... Tänkte inte direkt på att jag hade såna humörsvängningar igår, fören min bror påpekade det, och undrade om inte "lill Rågan"(även kallad Axel) skulle ta och komma hit snart så jag blev glad nångång.
Men, ända till söndag måste jag vänta...

Sitter just nu med grundenten kläderna på. Blev lite prat om det när vi höll på med dramat, så kände att jag behövde testa klänningen. Nu ska jag kila upp och se om pappa möjligtvis kan ge mig tips på vilka strumpbyxor jag ska ha.
Haha, nu lät det kanske som om han var värsta modeproffset eller någonting. Så är det verkligen inte, jag tror nästan han hatar kläder. Men han är den enda hemma, och jag behöver ju hjälp så...hehe

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0