Så kul var det

Skrivet den: 2010-12-26, Klockan: 01:16:00,
Det blev inte den lördagen jag väntat mig. Men man måste lära sig att ta sådant här också, right?
För övrigt är jag sjuk. Sådan extrem huvudvärk och dessutom hals ont. Kan inte svälja någonting. Åt nudlar idag och mer har jag nog inte fått i mig. Det går helt enkelt inte att svälja. Sova kan jag inte heller. Kanske för att jag sov klockan runt förra natten.

Hade tänkt lägga in bilder, men insåg att kameran var inne i storhuset. Så bilder får ni imorgon.

Måste bara nämna att årets tomte tog priset. Min lillebror spelade på fint. Lite mjuka handleder hade tomten. Inte var han från nordpoolen eller rovaniemi heller för den delen, utan från stockholm, en 08:a som han uttryckte det själv. Och kramar ville han ABSOLUT inte ha. För sånt sysslar man inte med i stockhom (!!!).


ps. Annas kärleksfyllda praliner var galet goda! ds.

Kommentarer
Postat av: rebeecacacacca

FINA DU!!!!

2010-12-26 @ 01:53:31
URL: http://rebeccarebecca.blogg.se/
Postat av: annabanan

hihihi. my löööve fyllda praliner

2010-12-26 @ 15:14:07
URL: http://annadaunfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0