TjejVital ?

Skrivet den: 2009-05-07, Klockan: 19:10:38,

Jag kan börja detta inlägg med att säga : min farmor var en av de som råkade ut för mina hemska humörsvängninar igår.

 

Idag kommer pappa med en burk till mig.

"Jag skulle ge den här till dig. Tror det är nå vitamintilskott, det är ifrån Eivor" ( = farmor).

Jag sätter mig framför datorn för att läsa lite om vad det är, detta är vad jag får fram:

 

 

"Tabletterna innehåller alla dom vitaminer och mineraler som aktiva kvinnor mellan 12-45 år behöver, samt  extra tillskott av A-, B-, C-vitaminer, magnesium, zink, krom, järn, och bio-flavonoider med en frisk, grön färg av klorofyll."

Här tänker jag: Det här verkar ju som en väldigt bra grej ju! Tror det kan vara någonting som faktiskt kan komma till användning den här gången (min farmor är annars känd för att köpa extreeemt onödiga saker)

Jag läser sedan vidare, och det är just det här som får mig att skratta:

"Mängderna av varje ämne är väl avvägda för kvinnor 12-45 år med fokus på att ge hormonbalans för att inte behöva uppleva allt för kraftiga förändringar i vare sig humör, ämnesomsättning/förbränning eller det yttre oberoende av vilken vecka i månaden det är."

Jag undrar just om hon hade någon speciell tanke med det dära?! hahah

Men ärligt talat, vi får hoppas att det fungerar. Tycker faktiskt var supersnällt av henne att köpa den åt mig! :)

Nu ska jag tillbaka till pluggandet.
puss, Matilda !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

.. det där behöver jag!

2009-05-08 @ 12:26:34
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0