Deal or no deal?

Skrivet den: 2009-07-18, Klockan: 14:13:21,
Föressten.
Varför jag måste baka. Jo, ni kanske vet att jag har ny telefon? Hur som helst, hade jag ju själv inte pengar till att köpa en. Så pappa la ut pengar åt mig. Inte lite pengar heller. Över 5000 :-
Själv trodde jag att jag skulle betala tillbaka dem åt honom, men nej han hade en annan plan. Inget hade jag att sätta emot det heller, för då hade det inte blivit någon telefon alls.

Grejen är då nu att ; innan 1a september ska jag ha ha hunnit "jobba ihop" 83,9 h, för att få telefonen. Annars kommer han bli telefonens nya ägare.
Jag måste alltså, städa, fixa, baka, laga mat osv osv osv...i 83.9 timmar.
Känns det bra? NEJ.
Känns det som att jag kommer klara det? NEJ.
Hittills jag jag jobbat ihop hela....12,9 h.  BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.


Så nu ska jag ta och baka, riiiiiiiktigt långsamt, så att jag får lite tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0