Min nya käraste

Skrivet den: 2009-06-30, Klockan: 21:25:15,
Idag vaknade vi ett gäng hemma hos Sofia. Sedan Blev det lite stress, och sedan stod vi och vinkade av henne på tågstationen. Usch vad hemskt det känndes det med. Så nära vi alla har kommit varandra bara på en helg. Helt sjukt. Och att det varit en känslosam helg är det minsta man kan säga.



Juste, min nya mobil !
Tadaaaaaa -här är den. W995, and I love it. Min nya käraste helt enkelt, sorry Axel meeen. Äh, nä, så långt ska jag inte gå förhoppningsvis, men vet ni vad? Den har ska banne mig inte gå sönder. Så äre bara. Även om det vekar vara en av mina stora talanger, att förstöra mobiler alltså. Men det ska inte hända denna.



Fick föressten gymnasie intaget...när det nu var, men såg det idag iallafall. Kom in (big suprise..inte riktigt), men det roliga var ju att sätta sig och kolla i NSD vilka som kommer i ens klass, faktiskt. Så det underhöll jag mig med (och tvingade även Elisabeth att hjälpa mig, hehe). Vi satt alltså och letade folket i skolkataloger.
Härligt att det är några kända namn iallafall, men jag känner mig faktiskt grymt pepp nu på att börja. Lära känna nya människor är KUL!
24 nya naturare, 9 pojkar och 15 flickor.


Nu ska jag tvätta håret, och invänta någon annan filmsugen människa.
Have a nice summer, eller nått i den stilen. För jag antar att jag inte kommer ha sån grym uppdatering här längre (så länge vädret håller sig). Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0