Well aint that a bitch?

Skrivet den: 2010-09-01, Klockan: 22:21:37,
Tillbaka i lilla Kiruna är jag efter den underbara huvudstadstrippen. Planerar faktiskt in en resa dit igen under höstlovet. hoppas hoppas hoppas det går! För vet ni vad, jag tror det är precis vad jag behöver!
Skolan rullar förövrigt på. 3 "seriösa" dagar har vi haft och tja, jag känner mig reden utsliten och less. DESSUTOM BEHÖVER JAG ANNA TILLBAKA! THE ONE AND ONLY ANNA! Den tjejen är på samma våglängd som mig, så lite trevligare ska skolan bli nästa vecka när hon är tillbaka äntligen!

Nu till nått helt annat. Planerar att sova inom en timme så jag möjligtvis hinner sova mig frisk och känns mig utvilad till skolan imorgon. Kommer vara extremt skönt att ha kort dag i skolan imorn. Känns som man har all tid i världen till att göra någonting roligt sen. Jag uuuundrar vad jag ska göra?
Fast nu orkar jag inte skriva ett ord mer, så hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0