5 september

Skrivet den: 2010-09-05, Klockan: 18:03:11,
Nu ska jag tala om vad jag har för planer för resten av dagen!

Först av allt är det fysiken som måste klaras av. 21 uppgifter kvar, och de är då inte lätta kan jag tala om... Sedan måste jag absolut plocka i ordning i mitt rum. Tycker inte en levande själ borde släppas dit in så som det ser ut i nuläget.

Prio 3 blir sedan att se film har jag bestämt! Filmen som kom upp i mitt huvud var titanic efter att ha sett en film med Kate Winslet igår (finding neverland). (Spelar ingen roll att jag sett den miljoner gånger förut..den är underbar! )

Så jepp, titanic it is!




The O'Neill Brothers – Titanic (Love Theme) My Heart Will Go On


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0