I guess you never knew

Skrivet den: 2010-09-11, Klockan: 11:26:44,
Tjoflöjt.

Imorse när jag vaknade trodde jag att det regnade, för så lät det på taket. Kollade ut - sol. När jag sedan skulle vandra in i storhuset för att få i mig lite frukost hittade jag orsaken till ljudet. Löv som trillade på taket...
Det är det som är det trista med kirunas höst. Allt ser fint och färgglatt och höstigt ut......ungefär en halv vecka sedan blåser allt bort! Men jag ska hålla mina tummar för att de ska hålla lääänge lääänge i år!

Idag tänker jag förresten vara riktigt duktig! Jag tänker städa, tvätta, laga mat och sådant viktigt. Sedan på kvällen blir de mys, lovely! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0