Snön den bara faller ner

Skrivet den: 2010-09-23, Klockan: 22:01:59,
Idag föll snön här i kiruna! För första gången på länge kände jag att "okej, snö. Det är ju kiruna så vad har man att vänta sig?". Vanligtvis brukar snön medföra lite halvdeppiga känslor (speciellt när man vet att i södra sverige har de ännu 20 grader...) Men, faktiskt inte denna gång. Måste erkänna att de kändes lite mysigt!

Önskar jag hade kunnat spela in ljudet som Anna och Johanna gjorde när de säg snön. De lät ungefär som de tre gröna ailien pipleksakerna i Toy Story "åååååååh" (du har räddat våra liv, vi är evigt tacksamma.) Ni vet.

Föressten måste jag tala om att jag kommer bli vemo (väldigt emo) under kommande veckan. Jag har SÅHÄR (!!!!!!!!!!!!) mycket att göra. Men vafan, bara bita ihop. Jag vill och jag ska klara detta!! Sen kommer ju mitt sociala liv inte finnas nästan vecka men det är ju sådant man kan ta igen sen. Am I right? 

Nu vill jag bara tala om att mina ben är som spagetthi och att jag åker till Luleå imorgon. Suuuuupeeeer! hEjDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0