Life is a book

Skrivet den: 2010-09-21, Klockan: 22:11:49,
Jag råkade göra nått med mitt hår, hehe. Oj!

Idag har faktiskt varit en flitig dag. Vaknade allt för tidigt men gjorde nått av tiden och städade och fixade lite i köket hemma. Galet. Sedan 4 lektioner i skolan och efter det en fika på safari med söta Mikaela!

Ni ska bara veta hur trött jag är just nu. Skoljobbet får vänta ännu lite till....ångest.
Men godnatt och hejdå. Eller...nä föressten en sak till! Tror jag ska till Luleå på fredag! Azum! Håller helt och fullt med om citatet nedan (som förövrigt finns på en av jc:s tröjor, så fint!) :



- Life is a book, and the once who do not travle

reads only one page -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0