I do believe it

Skrivet den: 2010-09-16, Klockan: 14:47:51,

Vaknade till flera flera gånger under natten pga regnet. Lät allvarligt talat som om någon bara hällde ner vatten, inga små droppar här inte!
Så drog på mig en mössa idag. Första gånen för i år. Mysigt!
Sen var de väldigt kort skoldag också. Det var uppskattat av mig!


Nu är planerna att skiva lite på svenskauppgiften och sedan tänker jag försöka hinna få lite tid med min pojke.


Lite senare på kvällen är planerna att gå på pump och sedan pyssla om mig själv lite.


Låter toppen, smell ya!


































PS. så här såg jag ut idag DS.
PPS. det blev en väääldigt lång bild DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0