My life as a celeb...

Skrivet den: 2010-10-19, Klockan: 21:58:53,
Idag när jag kom hem från skolan hittade jag ett paket i min brevlåda. Till mig! Wioh!



Undrade så klart vad jag hade gjort för awesome för att förtjäna det...men kom direkt fram till att det är för att jag själv är så awesome och känd som jag fick ett paket. Jag är ju nästan kändare än kissie!

Som ni ser var paketet självklart en gåva som jag inte behöve. Alltså ja den var svindyr så jag censurerade priset ni kanske blir avis annars (vilket jag vet att ni redan är ändå) ;*  Undra vad det är i de här paketet då? Skyhöga stilett klackar eller kanske en bh till mina booobies?



De är fan inte lätt att vara kändis....man bara får och får...

Denna gång var pressenten en pulsklocka. Asså typ de kan inte bli bättre typ vääääääärlden fiiiiiiiinasteeeeee! ♥♥♥ daah



Så här tycker jag om det: (och säg inte att jag har redigerat bilden! de har jag inte ni är bara avundsjuka för att jag lever på salladsblad dieeeeet! jag är faktiskt så här smal. så sluta med era hat komentarer nu!) :'/


I know you love to hate meeee (hate to love me)! Hejdååååå!




heheh. förlåt.
Men det är så här det kan gå ibland när man måste plugga och inte vill.
Bara så ni vet är jag jätte seriös, tro det eller ej! ;-)

Nu ska jag fortsätta göra nått viktigt. not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0