imorgonimorgonimorgon

Skrivet den: 2010-10-28, Klockan: 23:58:48,
Har insett att min blogg lika gärna hade kunnat tillhöra en 11 åring. Ungefär den nivån är det på allting. Nåväl, ibland känner jag mig inte mer än 11, så det kanske inte är så konstigt ändå.

Klockan är mycket och Matilda är trött. Imorgon har jag ett prov och en redovisning innan jag ÄNTLIGEN får sätta mig på flyget med Eddy och resa ner till huvudstaden våran. Så en veckas uppehåll här på bloggen är vad ni kan vänta er!

Ni anar inte hur lägligt detta lov kom!

Vi hörs när jag är tillbaka. Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: annabanan

Jag kommer sakna dig söta sjöis!

2010-10-29 @ 12:39:21
URL: http://annadaunfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0