ESTOCOLMO

Skrivet den: 2010-11-08, Klockan: 00:37:18,

Juste, var ju på resande fot för några dagar sedan. Känns nästan redan som om det var evigheter sedan. Men det är väl så det är. GUD vad jag älskar att resa! Blev väl inte direkt något seriöst fotande där borta men kan ju visa lite av vad som hände åtminstone!

 

fina kullerstensgator!



Stockholm by night!



Min fina faster!



hungriga ankor? som ni ser bits dom. galna jävlar..



eeeeh. hej anna!



närgågna och galna.



vi lyssnade på awesomig musik!





såg spöken!



betedde oss om vanligt folk...



jag och söta sofia hade en grym dag tsms.

varför har jag ingen bild på henne????



sist men inte minst så åkte vi jääääääävligt mycet buss. och pendeltåg.

 

 

And that's about it, i bild väg. Synd att jag inte fotade mer! Kan ju iallafall säga att de var en välbehövlig resa det där.

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och fundera lite. Imorn känns de som om de är dags för nya tag. Ska iväg och träna relativt tidigt så jag får de gjort. Sedan är det fysik-plugg och mina söta vänner rebecca och anna som står på schemat. Pricken på i:et att vi är lediga imorn också. u-n-d-e-r-b-a-r-t.

Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: annabanan

men va faan jag är ingen ankjävel:( killen med gitarren ger dig en dirty blick..

2010-11-08 @ 18:28:33
URL: http://annadaunfeldt.blogg.se/
Postat av: Mattijahs

Nämen! Åsa har skaffat sig nya glasögon som är snarlika mina! ...undrar varifrån våran kära faster fick den inspirationen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0