-17.2

Skrivet den: 2010-11-10, Klockan: 21:33:05,

 

 

Idag var det kallt ute! Riktigt kallt! Drog på mig mina rosa täckisar innan jag vandrade iväg till skolan, och oh, det var underbart!

 

Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. 10h skola gör en galet trött. Tur iallafall att sista lektionen (som var 3h bara den -.-) innehöll en tre rätters middag!

Skagen toast, fläskfilé med rödvinssås och potatis och andra rotfrukter lagade i ugn sen sist men inte minst chokladmousse med hallon. Gissa om man blev mätt?!?

 

Nu ska jag stänga av den här dumbusken för idag. Plugga orkar jag inte utan ska nog istället satsa på att sova tidigt.

Har ju all tid i världen imorgon, för då är det ledigt för lilla Matilda. ååååsåååm (=awesome på tordis vis).

 

Sen på fredag ska det köpas en viss biljett. Vågar inte helt berätta till vad, det kanse blir rusning :s :s

eeeeh, who am I kidding? Kiruna fattar inget om bio...

Nåmen, om precis en vecka, då kommer jag vara lycklig! Matilda ♥ Harry Potter (förlåt anna för att jag tar din hemliga b-friend).

 

Nu får det vara nog, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0