Siffran tre

Skrivet den: 2010-05-05, Klockan: 18:08:27,
Tjulululu!
Idag borde egentligen vara en riktigt riktigt bra dag, men det kan jag tyvärr inte säga att det har varit. Nästan hemsk har dagen varit..och nä, så borde det inte vara.
Men anyway, skolan var iallafall bra. Jag och Johanna var och köpte importerad cola från Direkten på lunchrasten, vilket mest troligt ledde till sockerkick med tanke på hur jag var hela eftermiddagen. haha. Det snyggaste var lätt fluppen jag drog i trappen, men det ska vi inte prata mer om nu. hehehhh

Imorgon är det svenskaprov. Usch och fy och andra fula ord. Men det ska nog gå bra, för ikväll ska jag vara jätte jätte duktig och plugga jätte jätte mycket. Great. Vi hörs kanske sen!


Vanilla- och Cherry-coke!

Kommentarer
Postat av: JohannaP

MUGGLAN!! :o hahah ;D

2010-05-06 @ 19:10:41
URL: http://someonesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0