Day by day

Skrivet den: 2010-05-23, Klockan: 19:18:59,
Hej! Nu var det faktiskt ett bra tag sedan jag skrev här sist men jag varnade ju om att jag skulle ha SÅHÄR mycket prov och andra skoluppgifter att ta i tu med...inte för att det är slut ännu heller, men jag känner att jag suttit med läxorna nog länge idag!
Det som har hänt (förutom pluggandet) under de dagarna de har varit dött på bloggen är:

* Jag har varit glad över att det inte längre är minusgrader!
* Färgat håret
* Ätit choklad doppade frukter (ni vet från choklad fontän, fy tusan vad gott!)
* Ätit godis
* Ätit på hälsobaren
* Vunnit fikabiljetter i skolan (av en kemi labb, jag och anna är bra smarta ändå :D )
* Tränat (jo det också, har faktiskt inte bara ätit även om det verkar så haha )
* Kollat New Moon ♥
* Spelat fifa med några mångosar
* Hittat über snygga skor som jag vill ha sådär lite i smyg(!!!)
...och massa annat skojsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0