Heeeeeeeeeeeeeeeeelg!

Skrivet den: 2010-05-28, Klockan: 10:48:43,
Idag tog de emot att stiga upp ur sängen för bara en enda lektion, men jag måste säga att de var lätt värt det. Hade idrott och vi sprang 5km och de var en otroligt bra start på dagen! Det känndes till och med så bra att jag och Anna bestämde oss för att anmäla oss till ideal-klassen till hjampis joggen. Shieeet, jag som nästan hade bestämt mig för att gå, men så blir det alltså inte nu!
Men en tid mellan 50-75 min lär vi nog klara iaf!

Nyduschad är jag och nu tänker jag fixa mig lite. Om jag hittar någon som vill kika mösspåtagningen med mig så vandrar jag ner till stan sen, annars blir det plugg i några timmar nu.

Fytusan vad skönt att det är helg nu äntligen. Ni får ha en bra fredag allihopa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0