Vilse i skogen

Skrivet den: 2010-03-18, Klockan: 21:50:44,
Hello everyone! Mitt 500:e inlägg det här, wow!
Här sitter jag en helt vanlig torsdags kväll och öser musik. Mestadels sådan där gammal nostalgi musik som Markoolio, Dr Bombay, Vengaboys, Spice Girls osv osv. Erkänn grym musik, huh?
Undra egentligen vad småbarnen lyssnar på för musik nu för tiden? Jag har faktiskt ingen aning.

Nåmen, nu ska jag kolla igenom papprena inför redovisninen imorgon, vänta på ett samtal och sedan blir det att sova. Ska försöka få så mycket sömn som möjligt, för imorgon planerar jag en riktigt riktigt effektiv dag ska ni veta!

See ya !



Kommentarer
Postat av: JohannaP

Jag skrev också mitt 500:de inlägg i veckan! FETT COOLT! :D

2010-03-19 @ 14:08:55
URL: http://someonesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0