Pictures of you, pictures of me.

Skrivet den: 2010-03-05, Klockan: 13:59:59,

Hej! Idag har jag varit i skolan. Första lektionen var idrott där vi spelade . Spelade dubbel och jag teamade med  and guess what vi vann ALLT och fick (!!!)
Men jag har jävulskt ont i och efter matcherna kändes det verkligen inte bättre. När jag gick hem från idrotten lät jag precis som . Jag kunde inte hålla mig ifrån att säga den kända repliken "Luke, I'm your father!" och ärligt talat lät det nästan på pricken likadant. Charmigt, verkligen .

Hade föresten en konstig dröm inatt. Först sprutade jag på mig massa sedan tog jag på mig s och gick ut på . Normalt? Nej.

Föressten nr 2 så är det lov nu. SÅ JÄKLA SKÖNT! Mitt lov kommer inte bestå av eller så utan mer av . Men inte mig emot, det ska bli så skönt så att få komma iväg ett tag!

Nu ska jag lägga mig i och kolla .
HA EN BRA DAG OCH NJUT ORDENTLIGT AV LOVET ALLA KIRUNA PEOPLE ! ♥

Kommentarer
Postat av: jolli

fan va ful jag är :)

2010-03-05 @ 14:11:12
Postat av: matilda niemi

noway joel sluta snacka så mycket bullshit :)

2010-03-05 @ 14:28:22
URL: http://matildaniemi.blogg.se/chupp
Postat av: Michaela

vart ska du åka sötnos ? :) <3

2010-03-05 @ 16:11:43
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: Michaela

åhh , vad roligt :) vad ska du göra dära ? :) <3

2010-03-05 @ 16:23:27
Postat av: Michaela

okej, vad mysigt :) sandra och hennes lillasyster ska åka med oss till våran stuga, så vi ska köra skoter och sånt dära roligt ;) <3

2010-03-05 @ 17:10:52
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0