Yeah!

Skrivet den: 2010-03-31, Klockan: 15:50:07,
Idag var en rolig dag. Fick en timmes extra sovmorgon, hade svenska, spelade "ambasaden" på idrotten (och det var de längsta ifrån en jämn match man kan komma...jag var i det förlorande laget...suck). Sedan var det lunch + efterätt. I SKOLAN! En god en också! wow!
Sen var det slut med skola för dagen, men jag och Anna fick av någon anledning för oss att vi skulle stanna i skolan så de gjorde vi, och kul var det ! Fick en massa gratis saker, skämde ut oss (för övanlighetens skull..?), skrämde lärare, pratade, flummade. Jaaa. Tog rätt länge innan vi kunde börja vandra hemmåt på grund av att jag lyckades spruta dricka  ö v e r a l l t , jag skojar inte, fast det gör inte mig nått för hade jag vart hemma hade jag lyckats bli på riktigt käääässt humör på grund av vissa sms känner jag!

Nu tänkte jag visa lite random bilder!





1. min grymma tårta! ♥
2. början på min bowling serie jag spelade i helg! (efter det gick de...lite mindre bra kan man säga)
3. efterrätten i skolan ! mums !
4. när jag kom hem åt jag en..eller två..eller tre små choklad harar!
5. köpte cola på vägen hem....shit jag är nyttig (y)
6. jag och sofie såg den röda månen igår, blev rädda och flummade som fan över det. trodde vi var de enda som såg det, men visade sig att johanna också sett månen. okej vi kanske överdrev liiiite...

Nu ska jag kolla top model och vara med min eddypuuu. Han är lika glad som mig över att få se det programet. Not. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0