Dreams, all these dreams

Skrivet den: 2010-03-03, Klockan: 01:16:22,

"Att drömma att man beger sig ut på resa betyder att man strävar mot nya mål,
att man vill förändra sin tillvaro
."


Jag har drömt flera nätter i rad att jag är på väg att resa bort. Thailand verkar vara resmålet de flesta gångerna. Men av någon anledning kommer jag aldrig iväg på resan, planet flyger aldrig iväg någonstans...och varje morgon vaknar jag och känner hur jobbigt det är att vara kvar här.
Lite knäppt? Jo. Men undra om nu drömmar egentligen betyder någonting speciellt? Om man kan få någon ut av att tyda sina drömmar? Om jag kollar på förklaringen till rese-drömmar kan jag ärligt säga att det ligger nått i det där. Just nu känner jag mig otroligt less på det mesta. Jag känner att ett lov är mer än välbehövligt nu för jag behöver verkligen lite tid att organisera om mitt liv. Typ.

Men någon dag lyfter det där flyget också, och den dagen bara VET jag att allt kommer vara så mycket bättre!


Föressten har jag börjat fixa ny blogg design. Kändes inte alls roligt att ha en man inte gjort själv. Så snart så blir de lite förändring på bloggen åtminstone!


(klicka på bilden så får ni ett litet smakprov hur de kan komma att se ut)

Kommentarer
Postat av: nalle puh

go, go! Live in dreams :D

2010-03-04 @ 13:12:59
URL: http://edwardxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0