I've got a feeling

Skrivet den: 2010-03-22, Klockan: 14:23:23,
Hej vänner och ovänner och vilka nu som läser min blogg!

Idag är jag på toppen humör kan jag passa på att säga. Vet inte ens riktigt varför, men känns som om det var länge sen jag var så här glad, fasten det inte ens hänt någonting speciellt!
Började skolan 10.50 idag med engelska, sedan satt jag hela lunchen med Johanna i biblo och pratade om allt och inget, vilket vi fortsatte med på engelska lektionen bara det att Joel joinade oss, och GUD vad jag har blivit pepp på att träna nu tack vara dem!
Efter det vandrade jag iallafall hemmåt och kände vilken lycka det var att kunna gå på asfalt...även om det bara var några meter!

Joel bjöd föressten på kakor under svenska lektionen!


Nu ska jag plocka disk, sedan sätta mig utomhus och ta tag i någon läxa. Sounds gooood. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort idag så jag kan få släppa det där med läxor när jag åker till huvudstaden under min födelsedag.
Shiiiet vad snart jag fyller år när jag nu tänker på det! TVÅ ynka dagar! Viiiilket betyder att min cutiepie till hund fyller år idag. Kanske jag köper ett ben åt henne efter spinningen ikväll, tänk så snäll jag är!
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0