True Colors

Skrivet den: 2010-03-16, Klockan: 17:56:38,
Ska jag tala om för er vad som är tur? Att jag INTE bloggade igår, för jag besparade er därmed läsning av ett inlägg som hade blivit MYCKET negativt och jobbigt !

Inte för att jag har tid att blogga nu heller egentligen, för jag måste skriva mitt 2minuters tal jag ska hålla imorgon. Jag har hunnit ungefär så här långt med det |-|  ...man kan alltså också säga att jag inte har hunnit någonstans, eftersom att jag inte ens valt ett ämne. Men det löser nog sig, för det är ju ändå bara två ynka minuter, och kommer jag inte på något annat kan jag ju alltid prata om Joel, som han själv föreslog!

Nu ska jag återgå till mitt pluggande! Men först får ni en låt att lyssna på :

True Colors - Ane Brun


You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness inside you
Can make you feel so small

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0