Mahishasuramardinee Stotram

Skrivet den: 2010-03-14, Klockan: 22:25:22,
Rubriken är ett låtnamn. Jag vet inte vad det betyder, men det såg hyffsat coolt ut ändå. Typ.
Anyway, på tal om låtar och musik så kan jag ju berätta att jag nyss fick reda på att min pojke är musikalisk också, hihi, det var faktiskt riktigt gulligt ♥

Öhm. Egentligen undrar jag varför jag ens skriver just nu när jag inte har någonting alls att komma med. Det är liksom bara en undanflykt ifrån pluggandet. Känns som om jag gör allt för att slippa plugga genom att försöka ... överlista mig själv. Smart där. Orkar nog inte ens förklara hur jag menar, det hade fått mig att låta allt för dum. Haha ;)

Kan ju i brist på annat lägga in en bild på min klass när jag gick i 4an (?) bara för att alla var så söööööta och smååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0