L Ö R D A G

Skrivet den: 2010-03-21, Klockan: 02:23:30,
Jeuu hej!
Idag har vädret verkligen varit på topp! Eller okej liiite för blåsigt var det, men hey inget är väl perfekt! Har vart ute i stortsett hela dagen känns det som. Först var det över en timmes promenad med min söta hund. Sedan var vi på lombia x antal timmar. Vandrade även förbi ICA kvantum där de bjöds på godis, gissa om det var uppskattat av mig och Sofie?
Resten av dagen har sen bestått av filmtittande och så, mer orkar jag inte skriva om den saken!

Nu ska jag boka lite träningar, sedan soooooova! Natti!




Kommentarer
Postat av: nalle puh

-.- nu vet jag vf ni var borta :/ XD

2010-03-21 @ 14:04:27
URL: http://edwardxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0