Kan man sakna nått man aldrig haft?

Skrivet den: 2010-03-29, Klockan: 15:52:57,
Jo det tror jag. Fast kanske är det inte riktigt saknad eftersom man aldrig hade det? Kanske är det mer en önskan att man kunde ha det? Fast om man hade haft det hade kanske blivit ännu värre sen. Kanske är det faktiskt bättre som det är nu. Vem vet egentligen?

Nu får det vara slut med mina luddiga tankar.

Blev inte att plugga mycket igår, nej för kvällen spenderades i ett garage med Emma, Kim och Eddy istället för framför skolböckerna. Inte mig emot. Men då blir med mer plugg idag ... eller när jag nu orkar ta tag i det. Vi får la se.

Föressten börjar nya säsongen av top-model idag. Toppen! Gissa vem som kommer vara bänkad framför tvn kl 20.00 ikväll! Jag! Jag! Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0