Jag vill ha på-på-påsklov !

Skrivet den: 2010-03-17, Klockan: 18:18:04,
Gissa om jag längtar till påsklovet !?!!!

Så obeskrivligt skönt att slippa läxor, sen ska jag ju faktiskt iväg till Levi och vara huligan i deras backar, how niiiice?!! Dessutom kommer galningen vid namn Sofia upp till våran lilla stad! Woho!




Jag till vänster, Sofia till höger.
Lika bra jag skriver det, för folk brukar ha en tendens av att inte känna igen mig har jag märkt!
Riktigt charmiga bilder, jag vet! Men jag bjuder på dem ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Äh! vad Du klagar på bilderna! Dåm är bäst! OK?

Vad med mig då? :(

2010-03-17 @ 21:23:53
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0