Happy birthday dear meee!

Skrivet den: 2010-03-24, Klockan: 12:44:50,
Sitter här och äter småtomater i väntan på att min farmor ska komma och hämta upp mig och köra mig till flygplatsen. När jag kommer tillbaka till stan igen är jag förhoppningsvis en halv garderob med kläder rikare! Som ett sånt där fint litet avslut tänkte jag visa några bilder från vår idrott vi hade nyss!


Anna stöter kula !


Jonte satsar på värdlsrekordet!


Vi...ah, någonting.

Sen kan jag ju passa på att säga GRATTIS till mig själv och alla andra som fyller år denna fina dag, hoho! ...och tack så jätte mycket för alla gratulationer och sådant. Har tyvärr inga pengar på telefonen, just so u know!
Nu måste jag avrunda, hejdååååå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0