Hair cut cut cut !

Skrivet den: 2010-03-13, Klockan: 18:56:50,


My new haircut ser ni häääär! Fick plötsligt för mig att "Nä nu klipper jag håret!" Så det gjorde jag. Både luggen och topparna. Duktigt av mig! Grymt skönt att kunna se utan att få luggen i ögonen!

Resten av dagen har bestått av storstädning av rummet mitt och en långpromenad i finvädret! Skönt att jag tog tag i lita saker verkligen, synd bara att jag inte kom någon vart med mina läxor ... men det hinns väl med någon annan gång.
Nu ska jag gå och dricka te och sedan får jag se vad jag hittar på. Pöss!

Kommentarer
Postat av: -

söööt!

2010-03-13 @ 19:06:31
Postat av: nalle puh

sweet <3

2010-03-14 @ 18:40:04
URL: http://edwardxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0