6 mars

Skrivet den: 2010-03-06, Klockan: 11:52:23,
Sitter här med telefonen i handen och ska ringa ett samtal snart som ärligt talat inte alls känns kul. Inte för att jag vet vart det leder men jaa .. kan ju säga att allting känns  j ä v l i g t  konstigt just nu och jag vet ingenting. Fattar inte hur det kunde bli så här ens. Men nog om det.

Det är världens finaste väder ute. Jag vill ut och åka skider, skoter, gå fotopromenad .. vad som helst bara det är ute! MEN, jag tror inte jag kan på grund av min hals. Känns som om jag hade kunnat dö vilken sekund som helst, att det plötsligt bara kommer bli totalt stopp i halsen och jag inte kommer kunna andas! Hemsk tanke!
Men kanske kanske att jag vågar mig ut på en liten promenad senare idag. Den som lever får se!


Föressten när jag såg datumet idag kom jag att tänka på att det var precis 1 år sen jag såg Twilight på bio, hihi. Dum tanke kanske, men ändååå det var vad som kom upp i huvudet på mig.

Men nu ska jag avrunda här. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: rebecca

fröken niemi! har du lust att hitta på något under lovet ? :D

2010-03-06 @ 21:13:20
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0