Ouga chaka, ouga chaka!

Skrivet den: 2010-06-29, Klockan: 22:21:56,
Såg en video som hette Harry Potter och dödsrelikerna - Del 1 på msn video nyss. Fyyyy vilka rysningar jag fick. Ja, jag gillar Harry Potter haha.

Anyway, länge sedan jag skrev men jag har haft annat för mig så som vara i stugan, umgåtts och jobbat låååånga arbets skift. 13h blev det i måndags, men då lyckades vi ju också bygga upp hela city scenen så. TUR att jag har arbetskamrater som jag gillar, annars hade det varit ena jobbiga 13 h!
Imorgon jobbar vi 08.00-17.00. Jag är sjuk. Mest troligt kommer det regna. = jag är inte så pepp för det.

Laddar upp de enda 2 bilder jag lyckats fota under arbetets gång så ni får se hur duktiga alla är. Jag hoppas Anna inte ser första bilden eller att hon inte blir sur för den. Hehe. Jag diggar henne.





Nu ska jag ......... någonting. Vi hörs som någon annan gång! HEjdåååå !

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Jag saknar dig gumman! <3

Är aldeles för lenge sen vi pratat nu !:O

2010-06-29 @ 23:13:29
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0