Tjulululu

Skrivet den: 2010-06-22, Klockan: 11:01:01,
Idag steg jag upp klockan 10 och det tog emot.
Ungefär första dagen på lovet jag slipper vara barnvakt eller hundvakt och vad gör jag? Stiger upp ändå för att gå och träna. Känns inte så nice just nu, men kommer väl göra det sen säkerligen.

Ligger just nu i sängen och försöker smälta gröten jag åt nyss och strax beger jag mig till sportsclub dårå.
Resten av dagens planer ser helt chill ut. Busa med Anna, gå en sväng på stan, busa med Anna och om vädret tillåter blir de även tennis spelande med 3 mångosar lite senare på kvällen.

och om det går köper vi även biljetter till eclipse, åååååh, åååh ! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0