Sommarlängtan

Skrivet den: 2010-06-16, Klockan: 23:50:50,
Att det är sommarlov har inte riktigt sjunkt in i huvudet på mig ännu. Dels för att vädret inte är sommrigt direkt dels för att jag inte känner mig ledig när jag ska bli väckt så tidigt varje dag (nej, jag jobbar inte men är hund och barnvakt dagarna långa -.- ) Men jag har grymt stor sommarlängtan ska ni veta!

Såg iallafall att valmosarna börjat växa på gården, awesome, det är iallafall ett sommartecken om inte annat! (Jess, Kiruna är grymt efter, men så är det när man bor på nordpolen). Men det är iallafall vad ni ser på bild nedan.

Nu mina vänner tänker jag spela lite The Sims bara för att det var så sjukt länge sedan sist, och sen ska jag sova i min nybäddade säng. Grymt skönt! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

mhm...

2010-06-17 @ 09:01:04
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0