If I walked would you run?

Skrivet den: 2010-06-10, Klockan: 14:43:36,
Idag hade vi ingen skola alls så jag fick äääntligen sova ut! Vaknade kring halv 12 och drog nästan direkt iväg mot solariumet med Anna och Towe i hopp om att bli iallafall liiiite brunare inför imorn.

För cirkus en timme sedan fick jag i mig lite mat. Eller...lite och lite, det blev en rejälj brunsh! Så är galet mätt nu och sitter bara och laddar krafter så jag ska orka ta i tu med städning av mitt rum, som just nu står överst på min att göra lista. Sjyyykt tråkigt men jag måste VERKLIGEN.


maaat!


min URSNYGGA tröja jag köpte för någon dag sedan ! :)

Kommentarer
Postat av: kick-ass

niiice tröja :D

2010-06-10 @ 15:45:55
Postat av: Anonym

du är inte kick-ass, jag är

2010-06-10 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0