Knowing that our visions ain't real

Skrivet den: 2010-07-09, Klockan: 01:35:06,
Oj oj. Idag blev jag väckt vid 1 av att mamma klampade in i mitt rum. Jag hade INTE sovit klart då så har känt mig sjukt trött hela dagen och sovit så fort jag fått chansen till det!
Fast nu lite senare på kvällen laddade jag upp med popcorn och godis och en film. Oh my vad nyttig jag är! Men det var så mysigt så och det var precis vad jag behövde. Man ska lyssna på kroppen, det vet väl alla ;)


Nu ska jag försöka planera min morgondag. Det jag med säkerhet vet är att jag ska kika eclipse ♥ med Anna, Towe och Sanne. Kommer det bli awesome? HELL YEAH!

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

SV:

Juuhu!! :D

2010-07-09 @ 13:23:16
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0