Så var festivalen över ....

Skrivet den: 2010-07-05, Klockan: 15:44:05,
De senaste dagarna har jag varit fullt upptagen. Har jobbat långa, tunga (oftast iaf haha) arbetspass till långt in på natten och när jag väl har varit ledig har jag spenderat tiden antingen sovandes eller så har jag njutit av festivalen.
OCH TÄNK ER, JAG HAR SETT KENT NU! Gaaaah! Kent!
Första och sista låten ville jag bara gråta, och det var inte långt ifrån att jag gjorde det heller. Helt galet och alldelens, alldelens underbart!
Men, Kent var FAKTISKT inte allt. Nä, vi fick ju vara bakom scenen också och träffa alla artister där. Festivalen var faktiskt riktigt awesome iår !


Yääää, har ni någon gång fått en sån stor glass? va, va, va? ;)


vi jobbade hårt i våra fina rosa regnkläder, minsann


Johanna, efter att ha fått en trumpinne av skaburbians trummis!


Inte den snyggaste bilden kanske, men jag ♥ dom här tjejerna, faktiskt!


Självklart har man finfina festivalskor nu efteråt....


PS. Jag har inga pengar på telefonen nu efter festivalen :(

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

SV: uff :(

2010-07-05 @ 17:39:57
URL: http://emmathelion.blogg.se/
Postat av: ellie

Vad bra att ni hade så kul hehe!:P

2010-07-05 @ 18:25:21
URL: http://elliesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0