Lite negativt

Skrivet den: 2010-07-14, Klockan: 21:20:23,
Okej, nu vill jag faktiskt klaga lite.
Anna (som förövrigt skaffat sig blogg nuuu, så spännande!) kom fram till att vi har ca 5 veckors sommarlov kvar nu och det känns HEMSKT.
För det första
: vart tusan har tiden försvunnit? Halva lovet är redan borta!
För det andra(och detta är den värsta orsaken): det finns i princip INGEN sommar i Kiruna. Ärligt talat, jag kan inte vänta tills jag flyttar härifrån. Tänk er att ha sommar redan i april medan snön fortfarande ligger kvar på backen här. Visst, jag älskar vintern. Men SÅ mycket älskar jag den inte.
Vädret växlar mellan grått, regn, grått, molnigt, grått. Sedan regn igen. Kallt är det också. JUST NU VILL JAG BARA BORT.
Hade egentligen kunnat skriva jätte mycket negativt, men det ska jag inte för det räcker med sådant nu. Det känns någorlunda bättre nu när jag sitter och funderar ut hur livet kommer vara om några år!

Tur det finns någonting possitivt med idag iallafall: hittade jordens snyggaste ljusrosa mys/målar dress här i stugan. Awesomeness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0