Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

Skrivet den: 2010-07-07, Klockan: 11:59:33,
JOOOOBBEEEEET ÄRSLUT! Kändes så galet skönt att stiga upp och slippa släpa sig iväg till scenrivande eller liknande. Föressten avslutades jobbet igår med en fika på safari för mig, Ida, Anna och Lina (eftersom vi inte fick någon tårta på jobbet som vi skulle, buhu! fast...egentligen gillar jag inte tårta så gör inte mig någonting ärligt talat). Det var mysigt, jag gillar safaris mat!

Idag är planerna att först diska och städa lite, sedan drar jag iväg till Hår Stylisterna. Riktigt scary måste jag säga! Jag är nervös! Men jag är optimistisk, det blir säkerligen bra. Lägger nog upp en bild sedan också!
Hoppas vädret håller sig bra också så man får spendera lite tid i solen idag med. Det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0