I look at you, and I see me

Skrivet den: 2010-07-28, Klockan: 00:39:34,
Eftersom det ändå inte är sommar jag jag ju lika gärna skriva i denna sorgliga blogg.
Ligger i sängen och tänker försöka sova (2-3 h tidigare än vanligt) nu därför att:
1.
mitt jobb börjar snart (tror jag? mamma sa det iaf. har inte koll på dagarna ALLS..) och då måste jag vände tillbaka dygnet och:
2.
jag håller som sagt på med träningsprogrammet jag nämnde tidigare vilket betyder att jag behöver SÖMN om jag ska orka upp imorn för 40 min springande och efter det styrketräning.

aaaaaanyhow, jag känner mig ganska trött faktiskt när jag tänker efter. MEN en idé jag kom på! Vissa dagar känner jag hur jag inte kan få nog av musik (ja, idag är en sådan dag) och då tänker jag att hur bra hade det inte varit om telefonen eller datan hade en "stänger av sig själv när du somnar" funktion ?!??
Visst kanske man bara kan lyssna på radio eller lyssna på en skiva men någon sådan manick äger inte jag. Toooo baaaad.

Vilken fin idé. Godnatt, nu ska jag dejta John Blund !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0