Here we go again

Skrivet den: 2010-07-27, Klockan: 18:56:45,
Oj, jag är så dålig på att skriva. How come? Nå, för att det är sommar och då orkar man (jag) inte! Det är orsaken till att min uppdatering blir sämre och sämre och att jag inte orkar ändra om min blogg färdigt. punkt.
Eller....föressten jag tar tillbaka det där. Det är "sommar". Sommar enligt kalendern kanske, men INTE då enligt mig. Gud pissar på Kiruna. 24/7. Tack gud.

Nu byter vi ämne!
Gissa vad jag har bestämt mig för?! Följa ett springchema! Suprise bigtime!
Hur det kommer att gå återstår att se, jag är iallafall grymt pepp på att verkligen klara av det för tillfället, vill kunna känna mig så där stolt. Känna att jag klarade av någonting sådant! Så nu håller vi alla tummar och tår för mig!


Lite så här btw, hade jag haft en superkraft hade de lätt vart samma som Hiro Nakamura från "Heroes". Stanna och resa i tiden. Ohh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0