٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Skrivet den: 2010-01-31, Klockan: 00:42:05,
What a nice saturday!

Började med att Sanne försökte väcka mig i x antal timmar (haha nä, så länge var det inte, bara 1-2 kanske).
S: Kom matilda så går vi in och äter frukost nu.
M: Jaaaaa okej, vänta jag ska bara...ZzzZzzz
Tillsist blev hon väl less för hon somnade också om, så ingen skada skedd.

Sedan rusade vi iväg till lilla staden och frös lite. Köpte ett par skor gjorde jag också, and i löve them!
När Sanne sedan skulle hem vandrade jag, Anna och Carro iväg till safari och slogs om att få oss ett bord där. Gudars vad mycket folk (!!)

Tror en ganska lång tid flög iväg där också, innan jag började bege mig hemmåt. Hade i tankarna att jag inte skulle göra någonting speciellt alls ikväll, men så blev det visst inte. Nej, fick visa mina skills i fifa (okej jag var bortdriblad upp på läktaren men, det är målen som räknas, känn dig ääääägd!!!) och efter de ytterst spännande matcherna kollade vi "I love you man". Muuuukket trevligt!

Nu ska jag nog sova snart nångång så jag orkar med en dag imorgon också. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0