Tjuuululu, naanananaaa!

Skrivet den: 2010-01-29, Klockan: 18:48:03,
Dagens bästa: Joels väska som blivit vänd ut och in. Fucking hilarious! Joel var sur, towe skrattade så jag seriöst trodde hon skulle dö. Joel ville gå till rektorn .. och ringa sin mamma (joel bli inte sur, om du läser nu). Haha, det var otroligt kul måste jag säga!

Annars idag har det inte hänt så mycket. Vart i skolan, köpt biljetter till MJ showen (1:a raden, woho :-o ) och kollat på duktiga dansare!

Ikväll kommer supersanne hit. Vad vi hittar på vet jag inte ännu. Får se hur mycket vi vågar oss ut, med en lovad köldfaktor på -40 grader känns det inte som att en så stor del av kvällen kommer spenderas utomhus. Funderade på idag om det här nästan är det kallaste jag varit med om? Tror nästan det, haha!

Nuuuuu ska jag leta nå kläder, ha det bra och frys inte ihjäl ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0