Tinkywinky, dipsy, lala, po !

Skrivet den: 2010-01-14, Klockan: 00:56:30,
Kvällen spenderades hos en Ronja med massa folk och skräckfilm. Kul när de andra skrek var det, märk att jag skriver "de andra", för jag är ju hårdingen själv! hehe

Kan också tillägga att jag har blivit en riktig problem-tillställare på senaste tiden? Vad jag än gör blir det bara problem, problem, problem, bråk, tjaffs, problem osv.
Men mitt huvud står inte helt rätt till i nuläget, ärligt talat (haha jag kanske är mer lik hon i skräckisen som vi såg än ni tror..;p ) . Jag är inte som jag brukar vara. Dessutom är det ofta fel personer som får lida för det. Vilket gör det hela ännu värre. Nåja, allt har sina orsaker, och det är inte lätt alla gånger.

Nu ska jag sakta med säkert börja förbereda mig på att gå och sova, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0