One step forward, two steps back

Skrivet den: 2010-01-04, Klockan: 03:46:59,
Hur många frågor jag jag inte i huvudet?
Varför? Hur? När? ....varför? ÅHH!

Sen det här med att sova, det går käpprätt åt helvette för jag kan inte. För mycket virriga tankar och känslor. Det är bedrövligt. Hemskt. Jobbigt. Dåligt. Av fler än en anledning. Jag hatar att känna mig ensam....eller okej, att säga att jag är ensam är inte helt rätt. Jag har min gulliglulliga familj, underbara vänner osv...men nivet..ändå. Den där ensamma känslan förföjler mig. Speciellt under natten.

Fast ändå behöver jag vara ensam. Isn't it wierd?

Det är många som säger att jag verkar så glad alltid. Jovisst är det så. Jag är glad. Försäker se det positiva i saker och ting. Umgås mycket med folk osv, för det gör allt bättre och lättare. Men ändå, just på nätterna... Föressten vet jag inte ens varför jag skriver om det här? Men äsch. Det är inte någon storblogg jag har inte.

Mest troligt är jag väl i någon liten svacka just nu bara. Med en natts sömn och en rolig morgondag som väntar lär allt kännas bättre. Tummenupp för det (y)     ...damn dessa jobbiga depp inlägg.

Kommentarer
Postat av: joelb

exakt samma för mig typ :(

2010-01-05 @ 01:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0