Oh my gosh, are you Lassie?!

Skrivet den: 2010-01-04, Klockan: 04:04:51,
....på tal om denna figur: (Y) ....

Jag och sofie trodde förr att det var, moget nog, en rumpa. HAHAH! Rompaaaa (sean banan. och jo - jag är övertrött). Vi ritade flera sådana tecken i ett brev till sofies brevvän rasmus (?) i tron om att det skulle vara någonting fult (jesss, vi var yttepytte små då, minns inte vilken klass dock. varför skulle vi ens vara otrevliga? I don't remember).
Men icket. Man får istället lära sig att det betyder tummenupp ?! WTF! I själva verket var vi jätte trevliga mot denna Rasmus.
Fail.


....och på tal om övertrött, här är då en film som är grymt roligt om man befinner sig i det stadiet:
voivoi vad jag och robin skrattade !




Men nu ni ska jag sluta ordbajsa och tvinga mig själv att sova. Nattinatti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0