(m)uggla

Skrivet den: 2010-01-26, Klockan: 16:08:17,
Jå men hej!

Nu är det så att det är väldigt synd att jag inte har min fina mobil, för det hände en massa idag som hade vart värt att fota! Blandannat våran samhälls lärares fina cirkus uppvisningar (jonglering, blanserade pekpinnen på näsan osv) + fikat han gav oss, hoho!  Sedan alla de fina bollarna vi fick! Min boll blev en (m)uggla, ni vet en uggla med en typisk "muggstjärt" som George sa. Muggla. Rätt logiskt ord ändå?
Anyway, min muggla dog sista lektionen. Fan också.

Idag blir en hemma dag, skönt ändå. Farfar fyller år så blir nog att gå dit för att äta tårta osv. 73 år blir han minsann (om jag inte minns helt fel? haha).

...och en sak till! Imorgon ska jag testa om min gamla lilla nokia fungerar, så jag kan lämna tillbaka den snykkka samsung telen till systeryster. Min nokia är riktigt ful och riktigt trasig, men det är ju värt ett försök iallafall!

Nog nu, adios ! ♥

Kommentarer
Postat av: Tjosan Kerstin!

du får låna min 3310 om du vill..

2010-01-27 @ 01:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0