In the end, it's all up to you

Skrivet den: 2010-01-04, Klockan: 03:01:45,
Hmmm...snart dags att välja inriktning. Miljö - matte/data - natur? I dunno?!

1. Jag vet inte vad ämnena ÄR ens en gång. Det gör inte syvarna heller. Great, dom sköter sitt jobb.
2. Ingenting låter intressant. Bläööö.


MEN så finns det ju faktiskt en till valmöjlighet. Flytta.
Jo, tanken skrämmer mig något enormt, men samtidigt... Shit, tänk er! Spännande och pirrigt att ens tänka på! Antagligen blir jag ju kvar här i våran storstad ett par år till, men möjligheten finns iallafall. Bara tänken gör att det känns lite lite roligare. Flyttmöjligheterna är Arvidsjaur, Västerås och ett ställe vid namn Gimo (inte långt ifrån riktiga storstaden, stockholm).

Det känns helt wierdo att jag plötsligt bara hade kunnat vart outa here! Arvidsjaur går FET-BORT, men det andra då? Hmmm?? Damn alla dessa val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0