"How to fix a bord in tha fik"

Skrivet den: 2010-01-12, Klockan: 18:14:55,
Idag har varit bästa dagen på länge - lätt bästa dagen på länge. Heeeerregud vad jag har skrattat, det är helt tokigt! Det behövdes verkligen kan jag säga, det var heeeelt awesome att bara skratta åt allt. Tur att man har någon på samma nivå i klassen, hähä.

Har just kollat nya schemat - inte så stor tidsskillnad ändå, men jag grinar lite smått över måndag, våran sovmorgon till tjugo i 11 på måndagar är borta! Börjar 9.30 istället, will I survive?
Jag och min likadumma jämnlike (även kallad aaanna) tänker iallafall gå och se om vi kan fixa och trixa lite med schemat den morgonen, håll alla tummar ni har om att det funkar nu!

Det sög att skriva idag, hejdå och take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0