Heluu

Skrivet den: 2010-01-09, Klockan: 22:16:20,
Idag kom jag mig ut någon timme iallafall! Jag och Robin vandrade iväg till TT för att lyssna lite musik och så. Det behövdes kan jag ju säga, att bara vara inne så här många dagar kan inte vara bra för någon!

Men efter TT kände jag att det var lika bra att jag vandrade hem igen på en gång, vill faktiskt inte riskera att bli mer sjuk. Så ligger hemma i soffan och halvkollar tv, halvkollar datan, halvtänker...kewl.
Nä, inge mer skriva nu, cya!

Kommentarer
Postat av: rebeccal

Eller hur? jag har anmält mig iallafall, inte säkert att jag kom med. Så får la se hur det blir med den saken (: om inte annat, följ mig på nästa kurs??

2010-01-09 @ 23:30:07
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0